הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

מבקר המועצה


קבלת קהל של הממונה על תלונות הציבור

ימי שני מ 14:30 עד 16:30 או למייל: yossiec@ylc.org.il
 * מחוץ לשעות הקבלה ניתן להגיש את התלונה ללשכת מנכ"ל המועצה.

המבקר בודק אם פעולות בעלי התפקידים במועצה נעשים כדין, בידי המוסמכים לעשותם, תוך שמירה על כללי מנהל תקין, טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון. 

לצורך כך נפגש המבקר עם העובדים שיש להם נגיעה לנושא הנבדק, סוקר דוחות, מסמכים ומאגרי מידע,  ובוחן בקפידה את סדרי הבקרה והנהלים הרלוונטיים. 

בחירת נושאי הביקורת נעשית על פי שיקול דעתו של המבקר, וככל האפשר בהתאם לפניות ראש המועצה וועדת הביקורת. 

תכנית העבודה הרב שנתית של המבקר, כוללת למעשה את כל תחומי העשייה במועצה, מתוך מטרה להקיף את מכלול הנושאים באופן מחזורי, שיטתי, יסודי ומערכתי. 

לצפייה בדוח תלונות הציבור ירוחם לחץ כאן

מבקר המועצה